Fysiske rammer

Børnehuset er nybygget i 2013 i moderne materialer med jordvarme, solceller og optimale lyd- og lysforhold. Vinduesfacaden ud til det store udeområde skaber god sammenhæng mellem inde- og udemiljø.

Skolen er gennemrenoveret i 2013 og fremstår lys og rummelig med et stort fællesrum, fleksible klaselokaler, klimaanlæg og gode toiletforhold. Alle klasser har to klasseværelser og grupperum til rådighed. Skole er veludstyret med IT og har eget FabLab med 3D-printere, ScanNcut maskiner, varmepresser, Ozobots og Microbits.

Udearealet mellem Skole og SFO er i 2016 opgraderet med mulitbane, pannabane og fitnessredskaber. De to skolegårde inspirerer til leg og bevægelse med boldbaner, legeredskaber, gynger og et kæmpe klatretårn. Eleverne er selv med til at anlægge og vedligeholde de grønne perma-områder.