Profil og værdier

Gelsted Skole er en del af Gelsted Børneunivers, som består af Gelsted Børnehus (vuggestue og børnehave), SFO og Skole. Gelsted Børneunivers kom i 2018 med vores nye profil "Gelsted Børneunivers - et liv i bevægelse", som vi ønsker skal være et kendetegn for både vores Skole, SFO og Børnehus.

Skolens kultur er præget af stor grad af samarbejde og medarbejderinddragelse i skolen beslutninger. Skolen er forankret i et meget aktivt lokalsamfund, hvilket betyder, at der altid er liv på skolen. Vi har et tæt samarbejde med forældrekredsen og det lokale foreningsliv. I vores samarbejde lægger vi meget vægt på professionalisme i forhold til faglighed, en anerkendende tilgang til eleverne  og til samarbejdet med elevernes forældre.

Gelsted Skole er en spændende arbejdsplads med dygtige medarbejdere og et godt elevgrundlag, og vi er en skole i trivsel og god udvikling.